Життя самодіяльного театру "Театр Без Декорацій" очима нестороннього спостерігача

понеділок, 10 травня 2004 р.

Хтось зі мною не згодиться, але, на мою думку, це був перший серйозний прогон вистави.
Якщо раніше і були "повні захОди", коли репетирували все - і по два рази, то були вони впереміш.
В цей же вихідний понеділок обидва прогони були повноцінними - це були якісь аналоги вистав, в нульовому наближенні.
Саме нульовому.
Але порядок був правильний - спочатку увертюра від Гьоте - "Фауст", далі А.С. Пушкін і його "Маленькіє трагедіі" (почерзі "Скупой рицарь", "Моцарт і Сальєрі", "Камєнний гость" і "Пір ва время чуми").

Що я можу сказати про те, що бачив?
Мало що з того, що відбувалося на сцені, можна показувати глядачу.
Я не говорю про рівень майстерності-ремесла, "висоту" гри і цілісність окремих сцен.
На мою скромну думку не вистачало того, що я особисто ціную вище ремесла - осмисленності.
Ті, хто перебували на сцені, не завжди розуміли що і чому вони це "що" роблять.
І діяли так як вони завчили на репетиціях. (Хто сказав "роботи"?)
Я не хочу детально розглядати кожен з епізодів, оскільки сидячи в залі я так і не зміг зрозуміти про що саме була вистава.

Порадували слова Васіліча про "чотири трагедії і одну комедію". (Поки що смішить "Камєнний гость").

А ще після закінчення першого прогону я згадав слова про те, що критик - це письменник-невдаха, і трохи злякався...
Невже Фауст тільки й може, що ходити і з розумним виглядом тикати пальцем в сумнівні і гнилі місця?
Пошук затягнувся, сумніви вилізли на сцену і тепер не дають не тільки спати, а й ходити і говорити...

Другий прогон був краще - розігрілися трохи в холодному залі.
І якщо під час першого завершальні епізоди виглядали на голову краще перших, то по другому разу перші трохи підігрілися і підтягнулися. А другі вперед не пішли - чекали на перших?

Фауст ожив. (Це була певною мірою імпровізація). Не знаю як це виглядало із залу, але я витратив свій денний емоційний багаж за ці 10-20 хвилин...

Що потрапило в гостре око
Таки "Моцарт і Сальєрі" вєсьма і вєсьма!
Вишукуюче і прагнуче досконалості око критика знаходило дрібні придирки ("пальцуватість" Моцарта, емоційну замороженність Сальєрі...), але таки да - Славік Пшенов чи таки Сальєрі і Олексій Мельничук таки Моцарт. Награнна комбінація. Але і кроки вперед. Дивитися на них було цікаво. Талант завжди цікавий.

Загалом - працювати ще і працювати... Всім!

Немає коментарів: