Звичайна репетиція, але якась лінива і повільна.
(Звичайно, можна послатися на втому режисера від робочого дня, проведеного у викладанні мережевих наук... і кінець робочого тижня).
Спочатку режисер повів себе нестандартно - він запропонував кожному з 4 акторів п'єси "Анданте" прокоментувати свого персонажа - яким вони його бачать. Нічого особливо нового - молодість різка на судження, їм завжди щось не подобається, а Назарок впевнений, що у нього найкраща роль у виставі (і це правильний підхід). Далі читали . Дочитали майже до кінця - до місця, коли читати не має смислу, треба на сцену.
Хоча, з іншого боку, те, що дочитали до кінця - не надто заслуга акторів. Справа в тому, що один героїв наступної п'єси просто не прийшов. Молодий ще. А без нього, оскільки там через репліку - він, стоп, машина, репетиція безглузда. Тому дочитали попередню п'єсу, і почали теревенити.
І подумалося - на скільки в таких самонадіяльних збіговиськах все лежить в межах взаємного бажання щось зробити. Нема бажання - нема роботи.
От гляньмо на Ігоря Крикуна - йому в кайф махати шпагою - він прийшов, помахав, малих повчив. Не зважаючи на те, що їх не було багато, але це були ті, які хотіли прийти.
Життя самодіяльного театру "Театр Без Декорацій" очима нестороннього спостерігача
пʼятниця, 3 жовтня 2003 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар