Життя самодіяльного театру "Театр Без Декорацій" очима нестороннього спостерігача

субота, 23 жовтня 2004 р.

Цікавий день.
Саме день, а не вечір.
Почався він з репетиції, продовжився облаштуванням сцени і підготовкою стендів з фотографіями, а завершився концертом для своїх.
Святкували 20 років театру.
Не можна сказати, що до цього нічого не робили - вечори і понеділка,і середи, і п.ятниці були зайняті репетиціями.
Але субота була особливою.
Коли готувалися, мені здавалося, що дай боже щоб концерт тривалістю перевищив годину.
Забуті мною "номінація" і сценічні рухи за участю тих, хто перебували в залі, ліричний конферанс Васіліча розширили програму до двох годин (і це не враховуючи чаювання після концерта).
Що ж я можу згадати про номери концерта?
Почалося все, коли після відкриття завіси станцювали 4 дівчини і Юра Назарок, який їх і привів (вже з іншого танцювального клубу, не з "Гранд-Па"). Одна з них була Наташа Басько.
Потім були - бійка, яка перейшла у "Айболіт і Варабей".
Далі - в голові сумбур.
Прогона всього концерта не було.
Порядок того, що буде на концерті склали вже в суботу перед виступом.
Тому не обійшлося без накладок - коли не зовсім встигали переодягатися, і Васіліч підтримував конферансом.
Які ще номери залишилися в голові?
С. Беккет "Уходят і возвращаются" (здається).
Після того, як до трьох ляльок додалися два ляльководи - Осіпов і Крикун, стало ще краще.
Особисто я просто в захваті від цієї сценки.
"Дом которий построіл Джек" - ремейк старої постановки.
"Странний кєльнер".
"Сасіскі" - головну і найтяжчу роль героя-любовника зіграв Діма Конончук.
Він єдиний не їв сосіски на сцені.
Тим більше що цього разу народу на сцені було багато.
Під час виконання п.єси на сцену вибігли за сосисками (голодні?) Ваня Воронов, Діма Бігуняк і Саша Чендеков.
"У папА била сабака" - але без Марини.
Танок від Юри і Юлі, який поставила Ольга Грановська. Аргентинське тангО.
Танок від Віті Крекотіна і іншої дівчини, не тої, яка перемогла з ним в парі на конкурсі в "Гранд-ПА".
Але я бачив, як вони разом (особливо дівчина) зажигали у перерві - поки судді обговорювали, деякі пари танцювали.
На концерті вони були, здається, останніми. Станцювали "Румбу".
Мене їх танок якось не надихнув - в залі "Гранд-Па" у них все виглядало набагато задорніше і яскравіше.
Замерзли?
А передостаннім був "Дитячий садок" за віршами російського поета Григорія Остера.
Це ті номери, які готувалися.
В них приймали участь:
Яна Маладая, Олена Цегельник, Таня Ковтуненко, Юля Конько, Ліда Лукович, Костянтин Біленко, Дмитро Коночук, Дмитро Бігуняк, Вячеслав Пшенов, Юра Мельничук, Сергій Сивокінь, Ігор Крикун, Олександр Осіпов, Вітя Порало і навіть я.
З непередбачуваних був старий номер із загальних зборів у виконанні Наташі Басько, Саші Баришнікова і Діми Бігуняка на тему індійських серіалів.
А ще - сценічні рухи у виконанні глядачів із залу і мімічна історія про курочку Рябу, яку розповіла Яна Молодая, а передали один одному Катерина Давидова, Андрій Сєнь і Сергій Субота (відповідно).
Ще був театральний "Оскар".
Планувалася 21 номінація.
За щасливим збігом прізвище на одній із грамот я переплутав.
Але мені здалося, що 20 номінацій на 20-річчя - це непогано.
Ось номінації і переможці в них:
"Справа Бєлінського" - за вклад у підтримання тонусу Маестро - репортер Шрайбікус (Сергій Субота).
"Срібна сльоза" - за визначний вклад у розвиток глядацької сентиментальності - Рубцова Ірина Львівна.
"Морська хвороба" - за кращу операторську роботу - Олександр Осіпов.
"Кращий постановник Шерлока Холмса" - Крикун Ігор.
"Миттєвість зупинись" - за визначний вклад у популяризацію Качаловської паузи - Шикула Микола.
"Я люблю тебе життя" - за найжиттєстверджуючу виставу - вистава "Ескоріал".
"Васіліч тисячоліття" - за сукупність досягнень, професій і зусиль - Сергій Васильович Баранець.
"Фонтан ТБД" - за роль Коррадо Каттані у виставі "Шерлок Холмс і всі-всі-всі" - Соловйов Максим.
"Алла Борисівна" - Скринько (Бєлоусова) Віталія.
"Откуда єсть пішов театр" - сім.я Куземських.
"Найвіддаленішому філіалу ТБД" - за вклад у розвиток заокенського театру, палку прихильність до сцени в умовах максимально віддалених від неньки України - ньюджерсійський філіал.
"Найкращий автор" - за найпліднішу роботу сценариста і поета-пісняра - Сергій Саломатін.
"Стійкий олов.яний солдатик" - за терпіння і стійкість на сцені - Таня (Хіжина) Ковтуненко.
"Кохання говорить своєю мовою" - за роль Джульєтти - Олена Цегельник.
"Мистецтво фехтування" - Колесников Кирило, Біленко Костянтин і Сивокінь Сергій.
"Найвідоміший танцюрист" - Юра Назарок.

4 номінації були обрані голосуванням:
"Найкращий герой-п.яниця" - пара Осіпов і Крикун.
"Найкращий герой-коханець" - Юра Назарок.
"Секс символ" - Таня (Хіжина) Ковтуненко.
"Я землю обійму руками" - (із включенням в параоліміпйську збірну театра по віджиманню на руках) - Сергій Сивокінь.

Не повезло Сан Саничу, який повинен був отримати гармоту "Привид опери". Саме його прізвище я перекрутив.
І мені - я свою номінацію "Завгосп" завернув.

Немає коментарів: