І ось я знову потрапив на репетицію в "театрі без декорацій".
Не те, щоб театральне життя там завмерло до цього часу - на попередньому тижні репетиції проводив Ігор Крикун. Працювали над сценкою "У попа била сабака".
Але мене на цих репетиціях не було.
Цей вечір розпочався весело.
Спочатку прийшла Полянська, і розповіла (мені - за відсутності Васіліча) про дивний "канхфлікт" театра з керівництвом фізмату - через незаявлених фізматівців, які залишаються, щоб прийняти участь в концерті для турніра юних математиків (решта фізматівців їдуть по домам раніше).
Потім те ж, але коротше (все-таки вояка у відставці) передав "гонець" від директора Сан Санич.
Нетривалий телефонний дзвінок Васіліча директору фізмата все владнав.
Із складу "У папа била сабака" була лише половина - Славік Пшенов, Марина і Юра (той, що був слугою Іваном з "Скупого рицаря" у "Маленьких трагедіях" АСа Пушкіна).
Їм вистачало над чим працювати, час не був згаяний даремно.
Потім почали репетицію невеличкої п.єски Семюеля Беккета з дивною назвою (яку я не запам.ятав) і не менш дивним змістом.
На сцену вийшли Таня Ковтуненко, Яна Молода(я?) і Олена Цегельник.
Героями п.єси є три жінки, які говорять доволі абсурдними текстами.
Тримаючи в руках книгу, я помітив ремарки автора не тільки про те, що повинно було б відбуватися на сцені (герої повинні були б мінятися кріслами, на яких вони сидять; прожектори повинні освітлювати ці крісла в певному порядку), а й костюми героїв...
Але марно чекати від Васіліча чіткого повтору п.єси.
Все буде зовсім не так.
Перед глядачами будуть три різнохарактерні ляльки.
Життя самодіяльного театру "Театр Без Декорацій" очима нестороннього спостерігача
вівторок, 12 жовтня 2004 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар